
آموزش افزایش رتبه کلمات کلیدی در گوگل (۳ روش)
آموزش افزایش رتبه کلمات کلیدی با بهینه سازی سایت
آموزش افزایش رتبه کلمات کلیدی | در بسیاری از موارد ، کارفرمایان سئو هیچ ارتباطی با این امر ندارند.
به جز اینکه وب سایت آنها در کلمات کلیدی و کلمات کلیدی خود را انتخاب کرده است و حتی در اولین صفحه اول نتایج موتور جستجوی Google رتبه خوبی دارد.
اگر می خواهید یک متخصص SEO به شما کمک کند ، ما در خدمت شما هستیم.
اما بخاطر داشته باشید که کلمات کلیدی شما انتخاب کرده اید ، گرچه مهم هستند ، ممکن است بعد از اینکه در رده اول قرار گرفتید ، رضایت شما را جلب نکند و بازدید کننده مورد علاقه شما شما را به سمت وب سایت خود هدایت نکند.
بنابراین توصیه ما به شما: صد در صد کلمه کلیدی مناسب را انتخاب کنید که ما به شما در انتخاب کمک خواهیم کرد. کلمات کلیدی که برنده می شوند کلمات یا عباراتی هستند که به یاد یک شرکت خاص می پردازند.
کلمات کلیدی مارک دار می تواند نام تجاری شرکت ، نام برخی محصولات یا حتی نام وب سایت شرکت باشد.
به عنوان مثال ، برخی از اصطلاحات مورد استفاده Apple Computer عبارتند از: “Apple” ، “Apple PC” ، “Apple Com” ، “Apple.com” ، “Apple (به اشتباه)” و “Apple Phone”.
در ادامه آموزش افزایش رتبه کلمات کلیدی با ۳ روش آورده شده است.

در اینجا چند نکته برای افزایش کارایی عبارات برند شده معرفی می کنیم:
۱) آموزش افزایش رتبه کلمات کلیدی |افزایش تعداد ارجاعات به صورت نقل قول به سایت
برای کسبوکارهای محلی، اشارات غیرلینکی و از جنس نقلقول به وبسایت، به همان اندازه لینکهای کیفیت بالا مهم هستند.
گوگل وبسایت های دارای تعداد زیادی نقلقول را به عنوان وبسایتهای دارای کسبوکار کارآمد و فعال شناخته و در نتایج جستجوی خود، آنها را نمایش می دهد.
چند روش برای بالا بردن این نقلقولها وجود دارد:
هم چنین به کمک وبسایت جست و جوی محلی نقلقول، میتوانید به فهرستی از تمام نقلقولهای لیستشدهی وب سایتها برای صفحات پربازدید دست پیدا کنید.
۲) آموزش افزایش رتبه کلمات کلیدی |حضور فعال در شبکههای اجتماعی
برای آن که پروفایلها و صفحات اجتماعی بتوانند تبلیغ خوبی برای کلیدواژههای یک برند باشد، لازم است که نام کاربری و نام صفحه “دقیقأ” حاوی نام آن کسب و کار باشند (به جای استفاده از اسامی مخفف شرکت).
علاوه بر شبکه اجتماعی گوگل پلاس که به عنوان وبسایت منتخب SEO شناخته می شود، ساختن صفحه پروفایل برای برند شرکت در سایت های فیسبوک، توییتر یا لینکداین می تواند باعث افزایش رتبه شرکت در جستوجوهای گوگل شود.
راه دیگر آن است که کلیدواژههایبرندشده به Bios رسانهی اجتماعی و در قسمت شرح صفحات اضافه شود.

۳) آموزش افزایش رتبه کلمات کلیدی |استفاده از کلید واژههای برندشده در محل مناسب
لازم است که حتمأ از کلیدواژههای برند شده در نقاط استراتژیک وبسایت استفاده کنید. چند نکته کاربری:
- از نام کسبوکار، نام وبسایت و نام محصولات ویژه خود در تگ ها استفاده کنید: اولین تگ ها را به توصیف کسب و کار و آخرین ها را به نام برند اختصاص دهید.
- از نام برندتان در تگ سرصفحه، قسمت Meta Descriptions، برچسبهای Alt Image و URL ها استفاده کنید.
- در وبسایت یا وبلاگتان به نام کسبوکارتان اشاره کنید. محلهایی که به طول متداول برای این کار استفاده میشوند را انتخاب کنید.
توصیه پایانی آن که به یاد داشته باشید که وبلاگ شرکت نقشی اساسی در بهتر کردن رتبهی کلید واژههای برند شده دارد.
