بازاریابی ایمیلی

شوخ‌طبعی در بازاریابی چگونه مارکتینگ را بهبود می بخشد؟

شوخ‌طبعی چگونه مارکتینگ را بهبود می بخشد؟

شوخ‌طبعی در بازاریابی مهم است زیرا تبلیغات را نرم می کند و باعث شگفتی مردم می شود. شما می توانید این بازی را بصورت حضوری انجام دهید و چیزی را در وبلاگ خود بنویسید که به روشنی و همدلی نشان می دهد که روتر رایانه شما چگونه می تواند تا ۶٫۴ ترابایت داده را پردازش کند ، یا اینکه می توانید با یک ایده و چیزهای مرتبط ، جذاب و البته قابل اجرا روبرو شوید. . ایجاد اشتراک گذاری

سیسکو با قرار دادن روتر غیر شخصی خود به عنوان بهترین و کاملترین هدیه روز ولنتاین این کار را انجام داد: “هیچ چیز به معنای همان سیسکو EASR 9000 I Love You نیست”. مورد اول خسته کننده است. مورد دوم پیام را القا می کند و آن را به یک نام تجاری با یک عنصر غیر منتظره انسانی تبدیل می کند.

 

شوخ‌طبعی در بازاریابی
شوخ‌طبعی در بازاریابی

 

۱٫ شوخ‌طبعی در بازاریابی | از افراد خلاق کمک بگیرید

منشا همه آگهی‌های خوب نوشته‌‌های خوب است. (خنده‌دار بودن یا نبودن متن آگهی بسیار مهم است». شاید بامزه و خلاق باشید، اما در عین حال باید شرایط را نیز به‌خوبی درک کنید. نظرخواهی از فردی خارجی که می‌تواند شوخ‌طبعی را در سناریویی ببیند که شاید شما نبینید، بسیار ارزشمند است.
حتما تاکنون به یک تئاتر کمدی بداهه‌گویی رفته‌اید. به‌دنبال یافتن بازیگر یا نویسنده‌ای باشید که با مبلغی نسبتا کم ویدیوی بامزه‌ای برایتان تهیه کند.

۲٫ شوخ‌طبعی در بازاریابی |از سر راه کنار بروید

واشر می‌گوید «هیچ چیز مانند یک جلسه رسمی قاتل شوخ‌طبعی نیست».

۳٫ شوخ‌طبعی در بازاریابی | داستان بسازید

ریشه بسیاری از مطالب خنده‌دار رنج است. اگر درست به آن فکر کنید می‌بینید که در مورد کسب‌وکار خودتان هم مصداق دارد. دلیل تولید محصول یا ارائه خدمت این است که نوعی خلا یا ناامیدی را در بازار احساس کرده‌‌‌اید. شوخ‌طبعی  باعث می‌شود با اغراق و بزرگ جلوه دادن ناامیدی تا حدی مضحک آن درد را کنکاش کرده و تحت کنترل درآورید.

بسیاری از تلاش‌های بازاریابی بر فروش محصول یا خدمت متمرکز است؛ اما مشتریان بیشتر علاقه دارند بدانند آنچه می‌فروشید چگونه می‌تواند به آن‌ها کمک کند. چطور می‌تواند بارهایشان را به دوش بکشد یا از رنجشان بکاهد؟

۴٫ شوخ‌طبعی در بازاریابی | به جای بودجه بیشتر از مغزهای بیشتر استفاده کنید

شاید کسب‌وکارهای کوچک با چالش‌های ناشی از بودجه و منابع محدود مواجه باشند، اما بدون شک وقتی نوبت به بازاریابی خنده‌دار می‌رسد، از مزیت خاصی برخوردارند. در مجموع، شرکت‌های بزرگ‌تر کاغذبازی بیشتر و فرایند تایید طولانی‌تری دارند که فرز و چالاک بودن در بازاریابی را برایشان دشوار می‌سازد.

آیا شرکتی بزرگ می‌تواند یک ویدیوی خنده‌دار و مفرح بسازد؟ احتمالا نه؛ اما شرکت‌های کوچک باید ریسک کنند و این همان جایی است که کمدی وارد ماجرا می‌شود.

 

شوخ‌طبعی در بازاریابی
شوخ‌طبعی در بازاریابی
نمایش بیشتر

فاطمه شمس

فاطمه شمس | دکتری اقتصاد نظری و همچنین استاد دانشگاه خوارزمی تهران هستم . مدتی هست که در زمینه بازاریابی دیجیتال تحقیق می کنم و یکی از سایت هایی که با آن همکاری دارم سایت مستر وایز می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا