
کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط
کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط را بشناسیم
کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک | در رقابت بسیار نزدیک امروز در بازار ، بازاریابی برای تجارت در بهترین حالت بسیار دشوار است. پول سخت است. مشتریان بسیار غریب و انتظار بوده اند. علاوه بر این ، تنوع و فراوانی راه حل های بازاریابی موجود می تواند برای صاحبان مشاغل و بازاریاب ها گیج کننده و خسته کننده باشد. این کتاب حاصل ۳۰ سال تجربه در زمینه بازاریابی محصولات و خدمات داخلی و بین المللی است و ابزاری مناسب و لازم برای توسعه مشاغل کوچک و متوسط است. ایجاد یک برنامه بازاریابی استراتژیک برای تجارت شما می تواند دلهره آور باشد. در حقیقت ، بسیاری از دارندگان مشاغل چنین برنامه ای را دنبال نمی کنند و بسیاری نیز یک برنامه ناقص را اجرا می کنند زیرا از یک فرآیند عملی و کنترل پذیر استفاده نمی کنند.
در رقابت تنگ بازار امروز ، بازاریابی برای تجارت در بهترین حالت بسیار سخت است. پول سخت است. مشتریان خواستار و پر از انتظارات هستند. علاوه بر این ، تنوع و فراوانی راه حل های بازاریابی موجود می تواند برای صاحبان مشاغل و بازاریاب ها گیج کننده و ناامید کننده باشد. این کتاب نتیجه ؟؟ سالها تجربه در زمینه بازاریابی محصولات و خدمات داخلی و بین المللی و ابزاری مناسب و ضروری برای توسعه مشاغل کوچک و متوسط است. ایجاد یک برنامه بازاریابی استراتژیک برای تجارت شما می تواند دلهره آور باشد. در حقیقت ، بسیاری از دارندگان مشاغل چنین طرحی را دنبال نمی کنند و بسیاری نیز چنین نمی کنند. زیرا آنها از یک فرآیند عملی و کنترل پذیر استفاده نمی کنند.

کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک | هشتاد درصد از کسب و کارهای کوچک تا متوسط طی دو سال از آغاز کارشان، شکست میخورند. ۹۰ درصد از کسب و کارها طی ۱۰ سال اول کارشان، شکست میخورند و تعطیل میشوند.
هر چند عوامل بسیاری منجر به شکست یک کسب و کار میشود ولی فقدان برنامه ریزی بازاریابی و نداشتن یک برنامه استراتژیک، سازمان یافته و قابل سنجش، اغلب عامل اصلی و اساسی است.
برای خیلی از کسب و کارها و استارتاپ ها، تهیه یک برنامه استراتژیک بازاریابی یک کار سخت و دلهره آور به نظر میرسد. برای بعضی از استارتاپ ها، برنامه ریزی بازاریابی یک کار اضافی است که سرعت و چابکی را از آنها میگیرد.
بسیاری از صاحبان کسب و کارها یک برنامه راهبردی بازاریابی ندارند. در مواردی که برنامه ریزی بازاریابی انجام میشود، به واسطه فقدان فرآیند برنامه ریزی خروجی نهایی ناقص است.
کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط این تئوری ها و شیوه های بازاریابی را مورد بررسی قرار می دهد. این کتاب اطلاعات و چهارچوب مورد نیاز برای تهیه یک برنامه بازاریابی ، از توسعه یا اصلاح مأموریت ، اهداف و استراتژی یک شرکت گرفته تا تأمین بودجه و استفاده از تاکتیکهایی را که به رشد و پیشرفت شغلی شما کمک می کند ، ارائه می دهد.

کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط روی این مشکلات تمرکز میشود. در این کتاب این موضوعات هم به صورت تئوری و هم عملی مورد بررسی قرار میگیرند. تمرینات علمی کتاب به شما کمک میکند تا به صورت عملی با فرآیند برنامه ریزی بازاریابی درگیر شوید.
این کتاب یک تجربه عملی را به صاحبان کسب و کارها کوچک تا متوسط ارائه میکند که این تجربه در طی فرآیند تهیه یک طرح بازاریابی به اوج خود میرسد. شما در این کتاب ماموریت ها و چشم انداز خود را بهینه میکنید. استراتژی های شرکت تان را تنظیم میکنید و تاکتیک های اجرا و روش های بودجه بندی آنها را مشخص میکنید.
این کتاب چهارچوب مورد نیاز برای توسعه یک برنامه بازاریابی را که منجر به رشد کسب و کارتان میشود را به شما ارائه میکند.
فهرست مطالب کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط
کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک | راهنمای کتاب
- تئوری بازاریابی: زندگی واقعی
- انجام تکالیف و وظایف خود
- رقابت موثر
- شناسایی گرایش های بازار
- برنامه بازاریابی
- راه های متداول برای ارسال پیام بازاریابی مربوط به بازارشما
- الگوی کار
- جمع بندی تمامی برنامه ها با هم
نسخه الکترونیکی این کتاب را میتوانید از فیدیبو بگیرید.
