بازاریابی

  کتاب چه کسی آنجاست اثر ست گادین

۱٫ کتاب چه کسی آنجاست اثر ست گادین | بیوگرافی نویسنده

  کتاب چه کسی آنجاست اثر ست گادین |  ست گودین نویسنده ، بنیانگذار تجارت ، بازاریاب و گوینده آمریکایی است که در سال ۱۹۶۰ متولد شد.

نویسنده تاکنون ۱۸ کتاب نوشت ، از جمله گاو بنفش و شیب.

وی دارای مدرک علوم کامپیوتر و فلسفه از دانشگاه توفو و ارشد مدیریت بازرگانی در بازاریابی از دانشگاه استنفورد است.

وی در سال ۱۹۸۶ استعفا داد و شرکت خود را با ۲۰،۰۰۰ دلار پس انداز شروع کرد.

مشاغل وی در زمینه بسته بندی کتاب بود و کار خود را در آپارتمان خود در نیویورک آغاز کرد.

او سپس با مارک هارست آشنا شد .

او Yoyo Dyne را تأسیس کرد و در آنجا با ایده مجوز بازاریابی روبرو شد.

در سال ۱۹۹۶ ، گودین برای شرکت خود ۴ میلیون دلار جمع آوری کرد.

دو سال بعد ، با محبوبیت خود ، Yoyo Dyne با قیمت ۳۰ میلیون دلار به یاهو فروخته شد.

ست گودین همچنین به عنوان معاون رئیس بازاریابی مجاز به فعالیت خود ادامه داد.

ایکاش که یک شبکه تلویزیونی را در سال ۱۹۸۰ برای خودم راه اندازی می‌کردم.

ایکاش که نوشتن یک موتور جستجو را در سال ۱۹۹۵ شروع کرده بودم.

اما افسوس که الان خیلی دیر است …

متن بالا از ست گادین نویسنده و سخنران مشهور بازاریابی است که برای معرفی کتاب چه کسی آنجاست آن را نوشته است.

ست گادین کتاب الکترونیکی‌ای به نام «چه کسی آن‌جاست» منتشر کرده است و آن را به رایگان در اختیار مخاطبان قرار داده است.

 کتاب چه کسی آنجاست اثر ست گادین
کتاب چه کسی آنجاست اثر ست گادین

 ۲٫کتاب چه کسی آنجاست اثر ست گادین |کتاب های ست گودین

تجربه گودین در تجارت و علاقه وی به کارآفرینی باعث شد وی به نوشتن کتاب توجه کند.

در سال ۲۰۰۰ ، او کتاب الکترونیکی در مورد انتشار ویروس ایده را منتشر کرد.

او قبلاً مجوزهای بازاریابی را نوشته بود.

به گفته برخی منابع ، این کتاب بارگیری ترین کتاب در تمام دوران است.

انتشار ویروس ایده در ۱۰ زبان مختلف به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفت.

 ۳٫ کتاب چه کسی آنجاست اثر ست گادین | توضیح :

وبلاگ ها در حال تغییر دادن نحوه مصرف شدن اطلاعات توسط کاربران هستند.

آنهم با سرعتی بسیار سریع تر از تلویزیون و موتور جستجو.

درست است که آن‌ها مثل دو مثال بالا نیستند و یک برنده نهایی که کل دنیا را بگیرید وجود ندارد.

اما این موضوع از جذابیت وبلاگ ها و پراهمیت بودن آن‌ها کم نمی کند.

کتاب “چه کسی آنجاست” درباره ی این نیست که چگونه بهتر بنویسید یا چگونه یک وبلاگ بسازید و آن را ساختار بندی کنید.

بلکه در این کتاب می‌خواهم به شما نشان دهم که داشتن یک وبلاگ خوب می‌تواند یک تاثیر خارق العاده در زندگی شما، حرفه تان، شرکت تان و ایده هایتان داشته باشد.

قطعا این یک کتاب الکترونیکی کامل نیست.

اما امیدوارم که شما را وادار به داشتن یک سری ملزومات اساسی در کارتان کند.

این کتاب رایگان است و حجم آن به اندازه ی کافی کم است تا بتوانید آن را به همکارتان میل کنید یا آن را بر روی وبسایت تان قرار دهید.

 

کتاب چه کسی آنجاست اثر ست گادین
کتاب چه کسی آنجاست اثر ست گادین
کتاب چه کسی آنجاست اثر ست گادین

۴٫ کتاب چه کسی آنجاست اثر ست گادین |مفهوم بازاریابی مجاز

ست گودین ، ​​که همیشه به نوآوری توجه می کند و تبلیغات گسترده و آزار دهنده را قدیمی و ناکارآمد می داند.

وی سپس مفهومی را در بازاریابی معرفی کرد که در آن تبلیغات مخاطب را آزار نمی داد.

مجوز بازاریابی به نوعی تبلیغات اطلاق می شود که در آن مخاطب حق دریافت پیام های تبلیغاتی را دارد.

گودین همچنین کتاب Permission Marketing: Turn Strangers Into Friends ، و دوستان خود را به مشتریان نوشت.

این بر خلاف بازاریابی مستقیم است ، که در آن تبلیغات بدون نیاز به تصمیم گیری در مورد بازدید یا عدم تصمیم گیری در معرض دید مخاطبان قرار می گیرند.

استفاده از بازاریابی دارای مجوز در سالهای اخیر به لطف بازاریابی دیجیتال گسترش یافته است.

عضویت در خبرنامه های ایمیل نمونه خوبی از این نوع بازاریابی است.

طبق روش بازاریابی ایمیل ، کاربران ایمیل خود را وارد می کنند تا از اخبار تجاری مطلع شوند.

محتوای آن معمولاً براساس منافع خودشان است.

در این مثال ، عضویت در خبرنامه همان مجوزی است که کاربران به مشاغل می دهند.

اجازه بازاریابی گران نیست و روشی مؤثر برای دستیابی به مشتریان بالقوه است.

هرچه فرد فروش بیشتری داشته باشد احتمال انتخاب محصول ، خدمات یا وب سایت احتمال بیشتری دارد.

کتاب چه کسی آنجاست اثر ست گادین
کتاب چه کسی آنجاست اثر ست گادین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا