آموزش طراحی سایت

یافتن کلمات کلیدی و کسب درآمد از آن

کلمات کلیدی چه هستند و چگونه منجر به کسب درآمد می گردند؟

یافتن کلمات کلیدی | الان، مشاغل اینترنتی پس از طراحی وب سایت خود به یک استراتژی محتوا قوی و اصولی نیاز دارند تا بهینه سازی سئو خود را شروع کنند.

اولین و مهمترین روش برای رسیدن به این هدف ، یافتن کلمات کلیدی سایت است. در این مقاله شما را با بهترین ابزارهای یافتن کلمات کلیدی وب سایت در سال ۲۰۱۹ آشنا خواهیم کرد.اساس عملکرد SEO بر اساس کلمات کلیدی جستجو می شود. در مرحله بعد عواملی از جمله بهینه سازی صفحه ، تولید محتوای با کیفیت ، تجربه کاربر سایت (UX) ، قصد کاربر و چندین عامل دیگر از اهمیت برخوردار هستند.

کلمات کلیدی که برای سایت انتخاب می کنید برای موفقیت سایت در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بسیار مهم است. انتخاب کلمات کلیدی مناسب همیشه آسان نیست. برای درک اینکه یک کلمه کلیدی برای شما مفید است ، به اطلاعات زیادی نیاز دارید. اگر با ابزارهای یافتن کلمات کلیدی آشنا نیستید.

در اینجا نحوه کمک به شما در درک بهتر اصول کمک می کند. پیدا کردن کلمات کلیدی با استفاده از ابزارهای مختلف بسیار مهم است که بسیاری از شرکت ها برای جستجوی کلمات کلیدی در سایت خود هزاران دلار سرمایه گذاری می کنند.

در این مقاله قصد داریم تا موارد زیر را در ارتباط با جستجوی کلمه‌ی کلیدی بررسی کنیم.

یافتن کلمات کلیدی
یافتن کلمات کلیدی

 سوالات اساسی:

۱) پیدا کردن کلمات کلیدی به چه معنا است؟

۲) چه کلمات کلیدی خوب هستند؟

۳) چگونه می‌توان کلمات کلیدی مناسب پیدا کرد؟

۴) بررسی آن در ابزار سرچ کنسول به چه صورت است؟

۵) یافتن کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل ادوردز چه اهمیتی دارند؟

ابزارهای شناسایی کلمات کلیدی:

 

برای شروع می توانید به سایت Google Trends بروید. برای انجام این کار ، روی پیوند کلیک کنید یا به https://trends.google.com مراجعه کنید. پس از ورود به صفحه اصلی Google Trends ، ابتدا نام ایران را انتخاب کنید. به راحتی می توانید از Google Trends برای مقایسه دو کلمه کلیدی استفاده کنید. حتی می توانید کلمات کلیدی خود را در کدام منطقه جغرافیایی جستجو کنید. دومین ابزار سایت Keyword Planner می باشد.

با کمک این ابزار می توانید دریابید که در هر ماه چند بار کلمه کلیدی جستجو می شود. اگرچه این ابزار از نظر اعداد و ارقام دقیق نیست ، اما با کمک این ابزار می توانید رقابت های موجود در کلمات کلیدی را مشخص کنید. برای استفاده از این ابزار به دلیل تحریم های کشور به فیلتر شکن نیاز دارید. برای استفاده از این ابزار به لینک روبرو بروید:https://ads.google.com/home/tools/keyword_planne

ابزارهای دیگری هم وجود دارد که در اینجا تنها نام آنها را می بریم . این ایزارها عبارتند از:سایت MOZ، ویکی پدیا، سایت های رقبا و سایت Ahrefs و …

 

نمایش بیشتر

فاطمه شمس

فاطمه شمس | دکتری اقتصاد نظری و همچنین استاد دانشگاه خوارزمی تهران هستم . مدتی هست که در زمینه بازاریابی دیجیتال تحقیق می کنم و یکی از سایت هایی که با آن همکاری دارم سایت مستر وایز می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا