تبلیغات

۸ راه تبلیغات آنلاین در دنیای کسب و کار

۸ راه تبلیغات آنلاین در دنیای کسب و کار

پیشرفت موتور جستجو (SEM)

یکی از متداول ترین روش های تبلیغات اینترنتی بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) است که توسط گوگل هدایت می شود. در واقع ، غول فناوری راهی برای پشتیبانی شما دارد: Google Ad Words.

مزیت اصلی این نوع تبلیغات این است که با کمک تکنیک های SEM ، موقعیت وب سایت شما بهبود می یابد و تبلیغات شما در نتایج جستجوی مربوطه کاربران نمایش داده می شود و آنها راحت تر شما را پیدا می کنند.

این روش بیشتر توسط افرادی استفاده می شود که هدف آنها دریافت ترافیک وب و تبدیل است. این تبلیغات آنلاین معمولاً با هر پرداخت کلیک (PPC) کار می کنند که از نظر قالب ، فقط تا چهار خط متن پشتیبانی می شوند و به شرح زیر توزیع می شوند:

۲۵ کاراکتر در عنوان ، ۷۰ در متن و ۳۵ برای URL.

med

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

عاقلانه نیست که از قدرت رسانه های اجتماعی برای دستیابی به یک تجارت موفق چشم پوشی کنیم. به لطف محبوبیت و اثربخشی این شبکه ها ، می توانید تبلیغات موثری روی آنها داشته باشید و دنبال کننده های بیشتری را به خود جلب کنید. هر شبکه اجتماعی تبلیغات آنلاین خود را بر اساس کار و محتوا ارائه می دهد. فیس بوک ، توییتر ، لینکدین ، ​​اینستاگرام و یوتیوب فقط برخی از آنها هستند. علاوه بر این ، شبکه های اجتماعی به شما امکان می دهند جامعه هدف خود را انتخاب کرده و حضور خود را در آنجا به حداکثر برسانید.

بانرها یکی از محبوب ترین روش های تبلیغات آنلاین هستند

بانرها یکی از رایج ترین شکل های تبلیغات آنلاین هستند ، بیشتر به این دلیل که آنها جزو اولین تبلیغات آنلاین بودند. بدین ترتیب تبلیغات در قالب ها ، اندازه ها و طرح های مختلف به صورت ماهرانه در یک صفحه وب نمایش داده می شود و در صورت کلیک کاربر بر روی آن ، به سایت مورد نظر شما منتقل می شود. با این حال ، با توجه به تعداد زیاد این نوع تبلیغات ، می توان گفت که تا حدودی اشباع شده است و به سختی می تواند توجه کاربران را به خود جلب کند. بنابراین برای تبلیغات آنلاین ، ایده خوبی است که ابتدا گزینه های دیگری مانند Google Ad Words یا تبلیغات رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید.

 

پاپ آپ

شکی نیست که شما هنگام استفاده از اینترنت بارها و بارها تبلیغات پاپ آپ را بسته اید. اگرچه این روش تبلیغات اینترنتی سالها پیش مؤثر بوده است ، اما امروز بسیار آزار دهنده است و بسیار محبوب نیست. اما برخی از افراد با ارسال پاپ آپ در وب سایت خود ، کاربران را به عضویت در خبرنامه دعوت می کنند تا جدیدترین اطلاعات مربوط به وب سایت را برای آنها ارسال کنند. چیزی به همین سادگی می تواند به شما در افزایش بانک اطلاعاتی و نتایج بهتر کمک کند. این روش بیشتر در سایتهای خدماتی یا سایتهایی که محتوا تولید می کنند استفاده می شود.

Untitled 1

تبلیغات در وبلاگ ها

بنرها در اینجا منظور نشده اند. در عوض ، نوعی تبلیغات غیرمستقیم است که معمولاً با گفتن یک داستان یا به اشتراک گذاشتن تجربه مرتبط با محتوای آگهی انجام می شود. این روش نسبتاً جدید است و بسیاری از مشاغل هنوز از مزایای آن آگاه نیستند.

در این روش تبلیغات آنلاین ، در ازای “پرداخت” شما به وبلاگ نویسان ، شما یک مقاله و محتوا دریافت خواهید کرد که در مورد مزایای استفاده از محصولات یا خدمات شما صحبت می کند. البته این “پرداخت” همیشه شامل پول نمی شود؛ همچنین می تواند استفاده از محصولات و خدمات خود شما باشد. اگر می دانید کدام بلاگ با محصولات یا خدمات برند شما مطابقت دارد ، این گزینه عالی است.

تبلیغات روی تلفنهای همراه

از آنجا که دارندگان شرکت ها و مشاغل تمایل دارند تبلیغات خود را با رسانه های با رشد سریع تطبیق دهند ، این نوع تبلیغات آنلاین محبوب ترین روش در چند سال گذشته است. زیرا تقریباً همه افراد دارای تلفن هوشمند یا نوع دیگری از دستگاه تلفن همراه هستند. اما این را بخاطر بسپار که صفحه ای که کاربران در تلفن های هوشمند و رایانه ها می بینند یکسان نیست. بنابراین ، طراحی در نظر گرفته شده برای تبلیغات باید مناسب تلفن همراه باشد.

social network ads 23291849

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی نامه الکترونیکی سالهاست که به عنوان یکی از محبوب ترین روش های تبلیغات آنلاین شناخته می شود و هیچ ارتباطی با ایمیل و اسپم های آزار دهنده ندارد. در اینجا روزانه تبلیغات و تبلیغات پنهان در پیام های دوستانه و ارزشمندی وجود دارد که کاربر نمی خواهد آنها را حذف کند. این روش تبلیغات آنلاین می تواند به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال در نظر گرفته شود ، نه به عنوان نوعی تبلیغات. اپل یکی از برندهایی است که به طور مرتب از این روش استفاده می کند.

تبلیغات ویدیویی

از آنجا که ویدیو یکی از محبوب ترین مطالب مورد استفاده کاربران اینترنت است ، تبلیغات ویدیویی نیز تقاضای زیادی دارد. این نوع تبلیغات بیشتر در سایت های اشتراک گذاری ویدیو مانند YouTube ، حرکت روزانه ، آپارات و ۲ قبل از پخش فیلم اصلی نمایش داده می شود. علاوه بر این ، این تبلیغات را می توان در قالب یک بنر ویدئویی در وب سایت درج کرد ، نتایج حاصل از آن نشان می دهد که این روش ، کاربران بیشتری را نسبت به متن یا تصاویر ساده جذب می کند. به یاد داشته باشید که این روش تبلیغات آنلاین نیز می تواند در بهبود نتایج جستجو مؤثر باشد.

22 digital marketing certificate training iiec institute min

Re marketing یکی از روش های تبلیغات آنلاین است

بازاریابی یکی از بهترین راه های تبلیغ آنلاین است. این تکنیک به شما امکان می دهد تا تبلیغات برند خود را به کاربرانی که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند ، نشان دهید. این رویکرد بیشتر بر بازده سرمایه گذاری تمرکز دارد. بنابراین اگر بسیاری از کاربران سایت شما را بدون خرید ترک می کنند ، این گزینه ای است که باید در نظر بگیرید. اما مراقب باشید! از آنجا که استفاده ضعیف از بازاریابی می تواند آتش بس کند.

اگرچه اینها روشهای اصلی تبلیغات آنلاین هستند ، اما روشهای تبلیغات آنلاین بسیار گسترده هستند. شما می توانید این روش ها را ترکیب کرده و یک راه حل تبلیغات آنلاین را انتخاب کنید ، که شامل انواع مختلف تبلیغات آنلاین برای برند شما می باشد.

نمایش بیشتر

فاطمه شمس

فاطمه شمس | دکتری اقتصاد نظری و همچنین استاد دانشگاه خوارزمی تهران هستم . مدتی هست که در زمینه بازاریابی دیجیتال تحقیق می کنم و یکی از سایت هایی که با آن همکاری دارم سایت مستر وایز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا