بازاریابی محتوا

راه و روش مشاهده در بازاریابی

راه روش مشاهده در بازاریابی

این هنر و مهارتی است که همه ما داریم! به طور پنهانی در این مهارت خیلی خوب هستیم و همیشه هم در حال انجام آن می باشیم.
هشدار! این یک تئوری نیست. چیزی فراتر از یک تئوری است: زندگی واقعی بازاریابی است و خوب هم کار می کند! به استقبال فروشنده مشاهده گر درون خود بروید و صدها ایده جدید را به کسب و کار خود بیفزایید.
چند بار شما یک شعار تبلیغاتی عالی، یک تبلیغ برجسته و بی نظیر را یا خدمات خارق العاده را تجربه خواهید کرد؟! ۹۹ درصد اوقات، شما فقط آن را دریافت می کنید، می خندید

راه روش مشاهده در بازاریابی
راه روش مشاهده در بازاریابی

یا حتی در از آن پیام می گذارید و این تمام آن چیزی است که انجام می دهید.
از طریق این کتاب شما می توانید مهارت های مشاهده ای خود را تقویت کنید و موفقیت های بازاریابی در حوزه کسب و کار خود را افزایش دهید.
به بیان ساده تر، همه آنچه لازم است انجام دهید، مشاهده جنبه های مثبت و منفی بازاریابی و ثبت آنهاست! علامت های تشویقی تبلیغات که توجه شما را جلب می کنند، شما، تبلیغ رادیویی که باعث می شود شما صدای آن را زیاد کنید، خدمات مشتری که موجب می شود شما احساس صمیمیت و خرسندی درونی داشته باشید. هرچیزی که خوشحال و شگفت زده کند و خنده ای روی لبان شما بنشاند. اما به خاطر داشته باشید که از موارد نامناسب نیز یادداشت برداری کنید: علامت های ضعیف، خدمات نامناسب به مشتری، بازاریابی که شما را متنفر و شوک زده کرده است. حال یا دوربین تلفن همراه یا دوربین فیلمبرداری خود را بیرون می آورید یا از دفتر یادداشت و خودکار استفاده می کنید، مطمئن شوید که تمام آن ایده های مشاهده ای را دریافت کرده و نوشته اید و خیلی سریع خود را مجهز به هزاران ایده بازاریابی جدید بیابید- بزرگ و بسیار بزرگ.
حالا چطور شروع کنیم؟
بسته لوازم بازاریابی مشاهده ای شما باید شامل موارد زیر باشد:
نوت بوک
دوربین ضبط صدا و تصویر
مداد
چشم و گوش
برنامه کار برای جلسات بازاریابی ماهانه خودتان.

نمایش بیشتر

فاطمه شمس

فاطمه شمس | دکتری اقتصاد نظری و همچنین استاد دانشگاه خوارزمی تهران هستم . مدتی هست که در زمینه بازاریابی دیجیتال تحقیق می کنم و یکی از سایت هایی که با آن همکاری دارم سایت مستر وایز می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا